2009-08-18

Sitter på tunnelbanan till solna nu, slutade för en kvart sen ungefär, och jag kan säga om vart schema ska se ut som de mats (mentor) visade... Jag kommer bli slutkörd! De är inte kul, tex på måndagar slutar vi halv fem liksom, hur kul är de på en skala? De sitter ett par framför mig, ett vanligt par i medelåldern, men de är inte kul. Tjejen sitter i killens knä, och vart tror ni hans hand är? Under kjolen som hon har utan strumpbyxor eller någonting, hur kul är de och sitta och kolla på liksom! Snälla sverige visa respekt för folk, sitt inte och kladda på din partner på allmänaplatser! Nu ska jag gå av så jag måste sluta skriver lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0