2009-08-21

Hej alla glada!

sitter i medioteket nu igen och väntar på att vi ska få gå och äta, för dom öppnar inte förens vid elva och klockan är inte riktigt elva ännu, tror jag, de finns ingen klocka på den här datorn, de är riktigt irriterande, men sånt man får leva med ibland!

idag skulle jag åkt till småland, men de blir att gå upp klockan fyra imorgonbitti istället för att åka sex timmar i bil, not nice! så idag ska jag nog se om erica vill göra något med mig, hoppashoppashoppas, sen blir lite packa också men de går fort de är ju  bara två dagar,

och vi har fått ett nytt schema, och de är bättre än de förra, men de är inte 100 att vi ska ha de schemat men jag hoppas vi har de istället för de andra, men nu ska vi börja gå mot matsalen! Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: jag det är det hörru xD

2009-08-21 @ 16:23:36
URL: http://skrikpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0