2009-08-25

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖTLÅT!
för dålig uppdatering, jag har inte haft lust att blogga under helgen och under måndagen mer än de lilla uttråkande inägger från skolan igår,


men iaf. de vart inget barnensö för mig, för jag har mensvärk så jag typ svimmar, illa måeende, och huvudvärk, och på de en liten förkylning, kan de blir värre liksom? och då kom jag och mamma överens om att jag skulle vara hemma för annars ligger jag där och har tråkigt och mår dåligt, då kan jag lika väl göra de hemma,


vad kan jag mer säga?

jag har fixat lite med jill's blogg, hoppas hon blev nöjd, haha.
så nu när min dator är hel och funkar så ska jag väl fixa min också, men inte nu, för jag har ont, så jag ska äta lite lunch, sen ska jag väl göra något! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0